środa, 5 sierpnia 2015

Rozdział 7

Przepraszam za to, że napisałam ,iż rozdział powinien być dwa dni temu niestety autopublikacja nie dodała rozdziału, a ja ze względu na jednodniowy pobyt u kuzynki z dostępe do neta dodaję go teraz.
Dedykuję cierpliwej i wyrozumiałej Magdzie,
i Tobie, Aniu za to, że jesteś najwspanialszą kuzynką i przyjaciółką na świecie ;**


Co robimy w weekend?
Jak to co, Blaise? Wczoraj się urodziłeś? ― zakpił Draco ― Imprezę, i to nie w dormitorium tylko w Pokoju Wspólnym Slytherinu. Zgranie się trochę z innych domów, rocznik od czwartego w górę i będzie
Czyli szykuje się wypadzik do Snape'a ― podsumowała Astoria ― Bo zapasy z naszych barków nie starczą
To kto pójdzie? ― zapytał Nott
Ja z Diabłem ― odparł Malfoy
Dobra, odnośnie wystroju i muzyki chyba możemy liczyć na dziewczyny..?
Jasne, Teo. ― odpowiedziała Anna
OK, czyli zostają ogłoszenia o Najlepszej Imprezie Jaką Hogwart Widział
A mówią, że to ja na łeb upadłem ― westchnął Draco teatralnie
Ty mnie nawet nie... ― Nott urwał nagle gdy do sali wszedł Lucjusz Malfoy
Welcome to Hell”, pomyślała Anna zajmując miejsce obok Astorii
Pan Potter, jako, że jest pan przecież zbawcą czarodziejskiego świata zostało dla pana przewidziane specjalne miejsce. Z dala od panny Granger i pana Weasleya. Usiądzie pan przy biurku sam, a panna Granger przesiądzie się obok panny Riddle ― Malfoy, albo postanowił ją zamordować albo robił to nieświadomie
Człowieku, czy ty wiesz do diaska co to KAC?”, jęknęła Anna w myślach po czym wyciągnęła zwój pergaminu, atrament i pióro ,obok którego położyła podręcznik i różdżkę
Na początek zajęć sprawdzimy waszą wiedzę zdobytą w ciągu czterech lat nauki...
Roku ― po prawej stronie Anny dało się słyszeć Granger
... Więc może pan Weasley. Czym jest zaklęcie Imperius?
Zaklęciem Niewybaczalnym. Jednym z trzech zakazanych
Tylko tyle? Panie Zabini?
Jedno z trzech zaklęć czarno magicznych zwanych Niewybaczalnymi, których Ministerstwo zakazało używać.
Lepiej. Panno Granger?
Zaklęciami Niewybaczalnymi nazywamy trzy zaklęcia czarno magiczne, które nie zależnie od intencji rzucającego i tak będą złe w skutkach. Do Niewybaczalnych zalicza się klątwę torturującą, Cruciatus, zaklęcie odebrania wolnej woli, Imperius i najgorszą, morderczą klątwę, Avadę Kedavrę. Zaklęcie, bądź jak pan woli klątwa Imperius polega na odebraniu wolnej woli osobie, bądź stworzeniu, na które zaklęcie zostało rzucone. Jeśli po wypowiedzeniu zaklęcia rzucający rozkaże ofierze wykonać jakąkolwiek czynność, osoba podlegająca Imperiusowi wykona ją bez najmniejszego zastanowienia. Gdybym w tej chwili rzuciła na pana klątwę Imperius, a następnie kazała zapytać o jakikolwiek inny temat omawiany na zajęciach Obrony Przed Czarną Magią – zrobiłby to pan bez sekundy wahania, oczywiście jeśli byłby pan osobą o woli słabszej od mojej
Co znaczy osobą o słabszej woli, panno Granger?
Istnieją osoby bardziej podatne na wpływy Imperiusa niż inne. Gdyby był pan taką osobą usidlenie pana wolnej woli byłoby dziecinnie proste. Jednak jeśli okazałby się pan osobą o silniejszej woli zaklęcie byłoby trudniejsze i musiałabym się wysilić, aby rzucić je na tyle poprawnie by nie mógł mu się pan oprzeć
Pięć punktów dla Gryffindoru ― powiedział Malfoy ― Jednak mam nadzieję, że następnym razem nie poda pani mojej osoby jako przykładu, panno Granger. Mam nadzieję, że co najmniej połowa robiła notatki? 

3 komentarze:

  1. Hej! :D
    Wiem, że pewnie pisałaś to kilka godzin i wiedz, że mi starczyło 5 minut na przeczytanie :D Ale nie czepiam się, że za krótko, każdy ma swoje życie osobiste :D
    A co do rozdziału, był fajny, ale zdaje mi się, że chyba nic nie wnoszący do fabuły.? No, ale ok.
    Nwm co jeszcze ci tu napisać.
    A, że czekam z niecierpliwością na kolejny :D
    A kiedy on tak mnie więcej będzie?
    Pozdrawiam, życzę weny, czasu i pomysłów,
    ~Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah, jeszcze jedno.
      Nie wyłapałam żadnych błędów! :D
      No teraz to już chyba wszystko :)

      Usuń
    2. Nie mam pojęcia kiedy będzie kolejny rozdział możliwe, że jutro (jeśli zarwę nockę :P)
      Pomysłów mam zanadto, weny również, z internetem niezbyt xD
      Wbrew pozorom rozdział owszem wnosi do fabuły, a przynajmniej jego pierwsza połowa :)
      Pozdrawiam, również życzę weny i wieluu pomysłów,
      A.

      Usuń